هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : shbi

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 



این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. امکانات این هتل مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد.

 

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده هتل می باشد و لازم به ذکر است که مسافران آنتالیا می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافرانآنتالیا میباشد. 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

 


هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده هتل می باشد که مسافران آنتالیا می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز میباشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی این هتل که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ میباشد اشاره کرد. 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا



هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که هتلی بسیار مجلل و شیک به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا میباشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری این هتل اشاره کرد که مسافران تعطیلات رویایی خواهند گذراند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با آنتالیا : آنتالیا ، تور آنتالیا ، رزرو تور آنتالیا ، منتخب تورهای آنتالیا ، تور آنتالیا اسفند 92 ، رزرو تورهای آنتالیا اسفند ماه ، تور آنتالیا ویژه اسفند ، برترین تورهای آنتالیا اسفند ماه ، تور خوب آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا ویژه نوروز 93 تور برای آنتالیا رزرو برای هتل در آنتالیا ، تور آنتالیا , رزرو تور آنتالیا ، منتخب تورهای آنتالیا ، تور آنتالیا اسفند 92 ، رزرو تورهای آنتالیا اسفند ماه ، تور آنتالیا بهمن 92 , تور آنتالیا ویژه اسفند ، برترین تورهای آنتالیا اسفند ماه ، تور آنتالبا عید 93 , تور خوب آنتالیا ، تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا ویژه نوروز 93 , بلیط آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا





:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: